De profundis, XXXVIII

Am mers mult cu mașina recent și am auzit o droaie de reclame. Inclusiv cea de la Carrefour, pentru back to school – forjată la greu că deh, e sezonul. 

Ce voiam să întreb, copywriterii ăia nu au vazut Bambi? Adică, nu sunt sigur că un copil care strigă „tati, tati, trezeste-te, te rog eu” induce starea de spirit potrivită. 

Ar fi mers mai degrabă la o reclamă din aia anti-Covid. „Dacă tati purta mască, ăsta nu ar fi fost un monolog„. 

Apropo de Covid, cu sau fără el, Easy-Box-urile eMag sunt o invenție fantastică. Nu doar pentru că e simplu, confortabil și facil, ci și pentru etichetele alea lipite pe cutii. 

Acum e super-simplu să vezi ce meltean și-a aruncat cutia în parcare, nu la gunoi. Ba chiar ai și număr de telefon, să ai unde să dai un mesaj tematic. 

Pe a mea am salvat-o „Țărancă EasyBox 1„, ca să las loc pentru viitor. 

Apropo de țărani, am ieșit la o înghețată, să nu pierd de tot contactul cu societatea. E, societatea de la masa vecină asculta ceva lăutarească pe mobil, la un volum peste nivelul meu de confort. M-am dus și le-am rugat, ultra-politicos, să dea volumul mai încet. Am învățat două lucruri:

Primul, că oamenii o să ne surprindă în permanență. Mă asteptam fie la „scuze, sigur, opresc„, fie la înjurături. În realitate, una mi-a explicat că se uita la o înregistrare, de parcă doar live-urile sunt deranjante. Cealaltă nu întelegea de ce mă deranjează, că e în aer liber. Dovadă ca ceva-ceva a prins din reclamele anti-Covid. Doar că nu ce trebuie. 

Al doilea e că și contactul ăsta cu societatea e cam supra-evaluat. 

Apropo de contacte, eu nu mai am Tinder, așa că întreb – au facut și ăștia un filtru cu măsuri de igienă anti-Covid, ca pe Booking? 

Avem feedback de la urâte? Masca aia ajută cu ceva? 

Nu, nu sunt acru, dar tocmai mi s-a terminat concediul. 

Painkiller


Imagine de Francesco Ungaro, de pe Pexels

Comments (0)
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *